[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]
Jeśli odbierając paczkę od kuriera zauważycie Państwo jakiekolwiek ślady zniszczenia opakowania zewnętrznego, (przełamanie, rozdarcie, wgniecenie) należy bezwzględnie otworzyć paczkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru wewnątrz, spisać z kurierem doręczającym, protokół reklamacyjny. Bardzo ważne jest aby kurier wypełnił prawidłowo właściwy formularz w chwili przekazywania paczki Państwu. Zastosowanie się do powyższych wskazówek umożliwi nam złożenie roszczeń odszkodowawczych do firmy przewozowej a Państwo dzięki temu bezzwłocznie otrzymają nowy towar.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1644926556872{margin-left: 15px !important;}”][vc_single_image image=”18591″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]